Algemene Voorwaarden
Levering
Wij doen er alles aan absolute topkwaliteit thee te leveren. Hiervoor doen we onderzoek naar de verbouwing en verwerking van de thee in het land van herkomst om ons te laten overtuigen dat de thee verbouwd wordt op niet alleen een sociaal eerlijke wijze, maar ook met moderne maatstaven voor biologische landbouw en het gebruiken van natuurlijke ziektebestrijders.
Niettemin geeft u bij bestelling te kennen ermee in te stemmen dat wij geen aansprakelijkheid voor de door ons geleverde producten aanvaarden. Dit betekent niet dat we niet alle zorg en aandacht zullen besteden aan de levering en aan uw opmerkingen of klachten hierover. Neemt u contact met ons op bij vragen of opmerkingen. Wij zien u graag als tevreden klant terugkomen.
Verzending
Verzendkosten komen gedeeltelijk of geheel voor onze rekening al naar gelang de grootte van de order. De kortingen worden als volgt berekend:
Bestellingen tot €14.99: verzendkosten €6.95
Bestellingen tussen €15.00 en 29.99: verzendkosten €3.75
Bestellingen tussen €30 en €49.99: verzendkosten €2.50
Bestellingen vanaf €50.00: verzendkosten €0.00
Het risico van schade door het transportbedrijf kunt u verzekeren. De meerkosten worden in dat geval via een aparte factuur aan u doorberekend.
Afhalen
U kunt de goederen afhalen na bevestiging van de bestelling. Dit kan maandag en woensdag na 15.00 uur op afspraak. Houdt u er rekening mee dat wij, indien de factuur niet online betaald is, bij afhalen alleen gepaste betalingen accepteren.
Betaling
Bestellingen worden pas verzonden als de betaling ontvangen is. Betalingen kunt u doen door middel van iDeal en Paypal. In overleg is het mogelijk op rekening te bestellen, hetgeen betekent dat u de bestelling ontvangt met een factuur die u binnen 2 weken dient te voldoen. Om op factuur te kunnen bestellen, moet u eerst 1 maal besteld hebben en vooraf betaald hebben.
Terugsturen
Bestellingen kunnen slechts onder de volgende voorwaarden geretourneerd worden.
De verpakking is ongeopend en de inhoud volledig.
Er is iets mis met de inhoud
Door onze fout heeft u een verkeerd artikel gekregen.
Indien er problemen zijn of u wilt graag een besteld artikel retourneren, belt u dan altijd eerst op zodat we kunnen overleggen om voor beide partijen de beste oplossing te vinden.
Verzendkosten zijn voor onze rekening indien het duidelijk is dat wij een fout hebben gemaakt of er iets mankeert aan de inhoud van de bestelling. In alle andere gevallen blijven de verzendkosten staan die wij reeds gemaakt hebben. Bij retournering van ongeopende artikelen, brengen wij natuurlijk de kostprijs in mindering op uw factuur.